top of page

כללי הזהב לירידה במשקל כבר עכשיו! בלי ספירת קלוריות וסבל

עודכן: 12 בדצמ׳ 2021




יש אינספור סוגי דיאטות ושיטות להרזיה. אך מעטות השיטות שעובדות לאורך זמן ומניבות תוצאות.

המילה DIET מגיעה משורש המילה DIE, למות.

מעטים האנשים שמבינים שברגע שאנחנו מחליטים לעשות דיאטה אנחנו בעצם מכניסים את הגוף שלנו אוטומטית למצב של סטרס.

כי כל מה שאנו חושבים עליו הוא אסור לי לאכול את זה, אני לא רוצה להיות שמנ/ה והצהרות דומות שרצות במוחנו וכמובן מתפרשות בגוף הפיזי כרגש של תסכול, חרדה, סטרס וכדומה. דבר שלרוב יגרום לנו דווקא לצרוך יותר מזון מעובד עשיר בפחמימות ריקות ולאכול ממקום רגשי.

לא מעט יוצא לי לפגוש וללוות אנשים שבראש ובראשונה רוצים להרזות, להיות רזים ורק אז חושבים על הרצון והחשיבות של להיות בריאים.

הרי לא כל מי שרזה הוא באמת בריא וכאן מגיעה הגישה שאני דוגלת בה וחיה אותה מאז שאני זוכרת את עצמי, והיום התמזל מזלי להעביר אותה הלאה.

המילה "דיאטה" לא קיימת בלקסיקון. במקום דיאטה נסו להשתמש במילה "בחירה".

אם תאמרו את המילה "בחירה" תוכלו להרגיש את המרווח נשימה לעומת המילה "דיאטה" שישר סוגרת, מכניסה לתבניות חשיבה ישנות ומכווצת את הגוף.

לעומת זאת ניקוי הגוף מרעלים מאפשר לנו להשיל משקל עודף ובו זמנית ליהנות מיתרונות רבים וכל זאת ללא דיאטה. מודעות וחזרה למקורות זה המפתח.

אז איך באמת אפשר לרדת במשקל בלי דיאטה?

1. נסו לשנות את הגישה ולהבין שבידכם הבחירה להחליט איזה מזון יכנס לגופכם כזה שיעניק לכם חיוניות, ערנות, קלילות (לרוב מזון טרי, נקי), או מזון מעובד, עשיר בסוכר שיגרום לכם להרגיש כבדים, עייפים ומכורים לסוכר.

2. ההבנה שבלי פעילות גופנית שום שינוי לא יכול להתרחש, לא משנה כמה בריא תאכלו.

בחרו לכם ימים קבועים ופעילות אירובית שתגרום לכם להזיע.

3. נסו לבחור מזון כמה שיותר טרי, נקי, בלי עטיפות צבעוניות ורשימת ערכים ארוכה. פירות, ירקות, קטניות, עלים ירוקים, מיצים, שיקיים טבעיים, אלו יתנו לכם שפע של כל טוב.

4. פנו זמן לעשות בדיקות דם שיגרתיות לפני כל שינוי שאתם עושים בתזונה שלכם, כך תוכלו לראות איפה הגוף צריך חיזוקים.

5. צאו לתכנית ניקוי – ניקוי רעלים, מה שיאפשר לגופכם לתעל את האנרגיה שלו, להתמלא בחיוניות מבפנים החוצה, ועוד כמה מתנות נהדרות:

לחשוב בבהירות

הרבה אנשים מרגישים שלאחר ניקוי החשיבה שלהם בהירה יותר וחדה יותר, הם יותר יעילים ורעננים על פחות שינה. בנוסף, העור והעיניים שלהם נהיה זוהר ובהיר יותר משמעותית, זאת בזכות הכמויות הגדולות של הפיתונטרואנטים (מרכיבי מזון מן הצומח בעלי סגולות ריפוי) שיש במיצים.

שליטה על הרעב

אתם מרגישים שבעים יותר לא בגלל שהקיבה שלכם מצטמקת, אלא בגלל שניקוי גורם לכם להרגיש פחות רעבים אחרי שאתם צורכים כמות גדולה של סיביים תזונתיים שנמצאים בעלים הירוקים בפירות ובירקות, כמות שבדר"כ מעט קשה לצרוך ע"י אכילה בלבד.

מעלה ליבידו

אולי היתרון הכי כיפי של הניקוי זה שהחשק המיני שלכם יגדל. אתם הולכים להרגיש פחות נפוחים מבדר"כ בגלל הניקוי, דבר שיגרום לביטחון המיני שלכם לעלות.

פחות כאבים

בנוסף לניקוי מערכת העיכול, אתם יכולים לרפא הרבה כאבים שמהם אתם סובלים באופן יומיומי - אתם תראו הקלה בכאבי הראש, פריחות, גודש באף, נפיחות, התכווצויות וגזים.

יותר אנרגיה

הרבה אנשים מופתעים מככה שניקוי נותן להם אנרגיה ולא הם מבינים איך זה קורה.

הסיבה לכך היא שברגע שאתם נותנים לגוף שלכם הפסקה מאוכל מוצק, אתם מפנים הרבה אנרגיה שבדר"כ מתבזבזת על עיכול המזון.

תשתו יותר מים

אדם צריך לשתות ביום בממוצע 1.5 ליטר של מים, ועם החום של היום, היינו אומרים הרבה יותר.

תפריט התזונה של תכנית התזונה שלי יגרום לכם להיות מלאים בנוזלים ולא מיובשים, תמצאו את עצמכם שותים הרבה מים. המים יגרמו לכם לניקוי הרעלים הנוספים בגוף, להרגשה של שובע, ויעניק לעור הגוף והפנים שלכם הרגשה זוהרת.

אז ותרו על הדיאטה המלחיצה ופשוט תבחרו .

81 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page