חיפוש

מתכונים קלים להכנה שיעזרו לכם להרגיש קלילים #Plantbased




לתזונת plant based יש את היכולת לנקות את הגוף לשמור על הרכב הדם בסיסי ולא חומצי, להעניק לכם חיוניות ומרץ לאורך כל היום ועוד אין ספור יתרונות. אין צורך לבשל את המזון שלנו, לטגן או לאפות - פשוט לאכול ככה טרי.

תזונת הרופוד מתבססת ברובה על אגוזים, קטניות, זרעים, פירות וירקות, מיצים ושייקים - כל אלו קלים לעיכול, מה שישאיר אתכם קלילים ורעננים. רוצים להתחיל להכין מתכוני רופוד אבל מרגישים מעט אבודים? הכנתי לכם 5 מתכוני רופוד טעימים להנות מהם החורף .

לא תאמינו כמה זה טעים ופשוט, וכמה בריאים ומאושרים החיים שלכם ושל הסובבים שלכם יהפכו להיות. נסו את אחד המתכונים הבאים בשבוע הקרוב, ותשתפו אותם עם המשפחה והחברים שלכם.

שייק ירוק (טבעוני, נטול גלוטן)

מצרכים ל- 2 מנות: - 2 כוסות של קייל או תרד- 2 בננות קפואות- תפוח ירוק אחד- כוס אחת של חלב שקדים אופן הכנה:תקפיאו מראש את הבננות כאשר הן חתוכות. תשטפו את הירוקים ואת התפוח ותחתכו את התפוח לארבע (ללא הליבה). תעבירו את כל המצרכים לבלנדר ותערבבו על עוצמה גבוהה עד שיווצר מרקם קרמי. אם צריך, תוסיפו עוד חלב שקדים.

סלט קייל עם ויניגרט לימון (טבעוני, נטול גלוטן) מצרכים ל- 2 מנות: - 1 ראש קייל

- 1 מלפפון- מיץ מ-2 לימונים - 3 כפות שמן זית- 1 כף אורגנו יבש- מלח ופלפל

אופן הכנה:שטפו וייבשו את הקייל - הסירו עלים ופרסו לחתיכות. מעבירים לקערה גדולה. בקערה קטנה ערבבו את הרוטב - שמן זית, מיץ לימון, אורגנו, מלח ופלפל. יוצקים את הרוטב מעל הקייל ומעסים כדקה בידיים נקיות ושטופות. זורקים מעל מלפפון פרוס, ומגישים.

גוואקמולה מזרעי צ'יה (טבעוני, נטול גלוטן)

מצרכים ל-5-6 מנות:- 3 אבוקדו- בצל אדום קטן אחד- פלפל חלפיניו אחד- מיץ מ-3 לימונים- חצי כוס כוסברה קצוצה- חצי כוס זרעי צ'יה מושרים- מלח

אופן הכנה:גלענו את האבוקדו, והוציאו בעזרת כף את תכולתו לקערה.חתכו לריבועים בצל אדום, חלפיניו וכוסברה והוסיפו לקערה. הוסיפו מיץ לימון, זרעי צ'יה מושרים ומלח.מעכו את כל המרכיבים ביחד עד למרקם קרמי עם גושים קטנים. הגישו עם הירקות האהובים עליכם.

שייק קקאו (טבעוני, נטול גלוטן)

מצרכים ל-2 מנות:- 2 בננות קפואות- 2 כפות מאקה

(שורש פרואני ממשפחת המצליבים בדומה גם לברוקולי והצנון)

1 כפית קינמון

2 כפות קקאו רו

2-3 תמרים מגולענים

כוס חלב קשיו

אופן הכנה:הכנו מראש בננות קלופות וחתוכות במקפיא. שימו בבלנדר את כל המרכיבים עד שנהיה מרקם קרמי. אפשר להוסיף חלב קשיו לפי הצורך. אחרי שתנסו אחד מהמתכונים הללו, שתפו אותי בתגובות למטה איך הרגשתם? האם יש לכם יותר אנרגיה, האם אתם פחות נפוחים? ספרו לי איך יצא לכם :)

86 צפיות

הטבות , עדכונים הצטרפו אלינו !