חיפוש

קשה לכם להירדם בלילה? נסו את הטיפים הבאים

עודכן ב: ינו 21



אם אתם מתקשים להירדם בלילות, דלגו על כדורי השינה ונסו במקום מיץ ירוק ותזונתי. המיץ הבא מורכב ממזונות בעלי תכונות מרגיעות לגוף.

התוצאה היא מיץ ירוק טבעי ומאוזן שיהיה טעים בכל שעות היום ויעשה את העבודה שלו במהלך הלילה הקשה.

הנה איך כל מרכיב יעזור לכם להשיג את שנת היופי שלכם:

סלרי - הסלרי מכיל שמנים חיוניים בעלי אפקט הרגעה על מערכת העצבים, שגורמות לגוף להשתחרר ולהירגע. בסלרי יש כמות גדולה של מגנזיום, שמזרז הרפיית שרירים ותחושת רווחה.

גרגיר הנחלים וחסה רומית - 2 המזונות הללו מלאים בסידן, כמו מגנזיום, ויכולים לגרום לגוף להירגע אחרי יום עמוס ולחוץ.

לימון ותפוז - ההדרים הללו מכילים אינוזטיול, חומר תזונה המקורב למשפחת הוויטמינים מקבוצה B. הוא מרגיע מתחים ומעודד שינה עמוקה. מיץ לבדו אינו יעזור לנדודי השינה, שכן טיפול בגוף באופן תמידי הוא המפתח להרגלי שינה חדשים:

1. נסו לסיים את ארוחת הערב לכל המאוחר עד השעה 20:00.

2. תרגלו מעט נשימות עמוקות.

3. קראו משהו מעורר השראה.

גם אם אתם מרגישים שאתם עוד לא עייפים, הפעולה הזו של להיכנס למיטה בתנוחת מנוחה היא החשובה.

4. הכינו לכם את המתכון של המיץ הבא לשינת לילה טובה:

- 2 תפוזים אורגנים מקולפים

- לימון אורגני 1 מקולף

- חצי צרור של גרגיר נחלים

- 8 גבעולי סלרי אורגני

- חצי ראש של חסה רומנית אורגנית

אופן ההכנה - שימו את כל המרכיבים בבלנדר, תערבבו אם נחוץ, ותשתו כוס אחת מיד. המיץ שנותר יכול להישאר במקרר עד למחר בבוקר .

שיהיה לכם לילה טוב (:

16 צפיות

הטבות , עדכונים הצטרפו אלינו !