חיפוש

מה לעשות עם השאריות של סלט ?



אם אתם צריכים רעיון חדש לארוחת בוקר מזינה ועשירה בחלבון כזאת שתשאיר אותכם שבעים , בריאים וחטובים.

ובא לכם למצוא פתרון לשאריות של הסלט קינואה מאתמול הנה לכם מתכון! שיעזור לכם לגלות מה עוד אפשר להכין מקינואה מבלי להשתעמם ממנה.

שמחה לחלוק איתכם את ארוחת הבוקר שלי-

קינואה תותים וסופר פוד בזמן האחרון, במיוחד לאחר אימון גופני, אני נהנית לאכול אותה. היא משאירה אותי שבעה לאורך זמן ועוזרת לי להרגיש אנרגתית . וזאת הודות לתכונות הנפלאות של הקינואה שעשירה בחלבון וסידן.

מה צריך ?

(מתכון ל-4 מנות קטנות)
1 כוס קינואה מבושלת 1 כף סילאן 1/4 כוס מיץ סחוט מאשכולית 2 תפוחי עץ חתוכים 1 כוס אוכמניות / חמוציות/תותים חופן של אגוזים 1/2 כוס חלב שקדים
1 כפית קינמון
1 כפית זרעי צ'ייה
1 כפית גוג'י בריס
1 כף שבבי קקאו אורגניים

אופן הכנה :

1.להניח בקערה את הקינואה 2. להוסיף לקערה תותים חתוכים /אוכמניות /חמוציות 3. לפזר מעל אגוזים /שקדים 4. להוסיף מעל את הסופר -פוד (צ'ייה, גוג'י בריס , שבבי קקאו) 5. להזליף את מיץ האשכולית. 6. להוסיף חלב שקדים ובתאבון :)

23 צפיות

הטבות , עדכונים הצטרפו אלינו !